TiM - NET
 
 
 
 
 
 
WWW.TIM.NET.PL
tim@tim.net.pl
TEL.: (071) 783 75 60
FAX: (071) 794 44 97
TEL. KOM. : 0604 28 50 66
SZUKAJ
ZAKUPY
W koszyku 0 produktów
Wartość koszyka: 0,00 zł
FAQ
Import cennika Sekocenbud do programu Norma PRO oraz STANDARD
Uruchamiamy program Norma ( PRO lub STANDARD) Wybieramy z MENU „Bazy
Więcej...
Import cennika Sekocenbud do programu RODOS
miejsce na tekst
Więcej...
Import cennika Sekocenbud do programu ZUZIA 11
Uruchom program Zuzia Przejść do zakładki Cenniki Kliknij
Więcej...
Import cennika Sekocenbud do programu Winbud
Aby wczytać cennik BCJ SEKOCENBUD, należy w oknie „Kreator cenników”, na zakładce „Typ cennika” wybrać opcję „Sekocenbud”.
Więcej...

PROMOCJA

 

 


 
 

Sekocenbud - BCO BCM WKI - broszura -
   

Sekocenbud - BCO BCM WKI - broszura - III kw. 2017

kategoria : Biuletyny cen robót zagregowanych
producent : PROMOCJA Sp. z o.o.
ilośc wyświetleń : 340601

Sekocenbud - BCO BCM WKI - broszura -
Biuletynu cen obiektów kubaturowychBCO cz.1
Dodaj do koszyka
71,00 zł
Sekocenbud - BCO BCM WKI - broszura -
Biuletynu cen obiektów inżynieryjnychBCO cz.2
Dodaj do koszyka
59,00 zł
Sekocenbud - BCO BCM WKI - broszura -
Wartość Kosztorysowa Inwestycji WKI
Dodaj do koszyka
53,00 zł

Powyższe ceny są cenami netto
Aby dodać do koszyka kliknij Dodaj do koszyka



Sekocenbud IV kw. 2017
Sekocenbud - IMB IMI IME IRS - broszura - IV kw. 2017
Sekocenbud - BRZ BRB BRI BRE BRR - broszura- III kw. 2017
Sekocenbud - BCA BCD BCP - broszura- III kw. 2017

Zestaw biuletynów zagregowanych składa się z wydawanych kwartalnie:


Biuletyn BCO jest stosowany do:

  • opracowywania kosztorysów inwestorskich oraz obliczania planowanych kosztów robót budowlanych na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego,
  • opracowywania kosztorysów ofertowych metodą uproszczoną,
  • ustalania szacunkowej wysokości nakładów finansowych na wykonanie obiektów lub ich części, dla potrzeb:
    - planowania kosztów w fazie programowania inwestycji i zabezpieczenia środków na jej realizację;
    - sporządzania harmonogramów finansowych przedsięwzięć inwestycyjnych,
  • analiz porównawczych opracowywanych kosztorysów ofertowych,
  • szacowania wartości obiektów budowlanych przez rzeczoznawców majątkowych, dla potrzeb:
    - wyceny składników nieruchomości;
    - ubezpieczenia budynków i budowli,
  • oceny ekonomicznej poszczególnych wariantów rozwiązań projektowych przez inwestorów i biura projektowe,
  • analiz porównawczych w toku prac badawczych,
  • doradztwa finansowego dla deweloperów i ośrodków decyzyjnych.

    BCO cz. I - obiekty kubaturowe - zawiera średnie krajowe ceny obiektów kubaturowych oraz ich struktury (m.in. domy jednorodzinne, wielorodzinne, hale przemysłowe, parkingi). Ceny każdego z obiektów budowlanych przedstawione są w formie tabelarycznej. Tablice zawierają ceny jednostkowe i całkowite:
    - całego obiektu,
    - stanów obiektu,
    - elementów lub asortymentów zagregowanych tego obiektu.
    BCO cz. II - obiekty inżynieryjne - zawiera średnie krajowe ceny obiektów inżynieryjnych oraz ich struktury (m.in. drogi, mosty, przyłącza oraz sieci sanitarne i elektryczne). Ceny obiektów budowlanych przedstawione są w formie tabelarycznej. Tablice zawierają ceny jednostkowe i całkowite:
    całego obiektu,
    - części konstrukcyjnych obiektu,
    - elementów lub asortymentów zagregowanych tego obiektu.

 

Biuletyn Cen Modernizacji i Remontów - BCM zawiera pięć działów:

  • Dział I – Wskaźniki cenowe na modernizację (remont) obiektów kubaturowych
  • Dział II – Wskaźniki cenowe na modernizację (remont) obiektów inżynieryjnych
  • Dział III – Wskaźniki cenowe na modernizację (remont) wybranych części obiektów kubaturowych
  • Dział IV – Wskaźniki cenowe na modernizację elementów scalonych obiektów kubaturowych
  • Dział V – Wskaźniki cenowe na wykonanie rozbiórek.

    Biuletyn BCM ma zastosowanie do:
  • ustalania szacunkowej wysokości nakładów finansowych na modernizację, remont lub rozbiórkę obiektów lub ich części,
  • określania wartości zamówienia publicznego jako planowanych kosztów robót budowlanych na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego,
  • planowania kosztów (WKI) w fazie programowania inwestycji (remontu) i zabezpieczenia środków na jej realizację,
  • sporządzania harmonogramów finansowych przedsięwzięć budowlanych.
  • opracowania kosztorysów inwestorskich na wyższym poziomie agregacji niż robota podstawowa, oceny ekonomicznej i analiz porównawczych niezbędnych do wyboru optymalnego wariantu przebudowy (modernizacji) obiektu.
  • szacowania nakładów poniesionych przez użytkownika obiektu przy wycenie nieruchomości przez rzeczoznawców majątkowych.

 

WKI - Wartość Kosztorysowa Inwestycji

  • Wydawnictwo zawiera wskaźniki cenowe, służące do obliczania wartości kosztorysowej inwestycji. Obowiązek jej obliczenia został nałożony rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 października 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz. U. Nr 113 poz. 1480). § 6 ust. 1 pkt 1 lit. f tego rozporządzenia brzmi: "Realizacja inwestycji budowlanej może być finansowana ze środków budżetu państwa jeżeli inwestor posiada zaakceptowany program inwestycji, zawierający co najmniej planowany łączny koszt inwestycji zwany dalej wartością kosztorysową inwestycji oraz dane o planowanych z poszczególnych źródeł środkach na jej finansowanie w kolejnych latach realizacji". Dla ustalenia planowanego łącznego kosztu inwestycji trzeba dysponować dokumentacją projektową w formie projektu wstępnego oraz informacjami o cenach i stawkach bardzo zróżnicowanych grup kosztów objętych określeniem "wartość kosztorysowa inwestycji".
    Wydawnictwo Systemu SEKOCENBUD "Wartość kosztorysowa inwestycji - wskaźniki cenowe" zawiera informacje o cenach i stawkach siedmiu grup kosztów, stanowiące podstawę obliczenia tej wartości.
    Zastosowanie wydawnictwa
  • Według szacunków, udział inwestycji budowlanych, finansowanych ze środków budżetowych, wynosi w Polsce ok. 80% całego rynku. Są one więc objęte przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z 2 października 2001 r. w sprawie szczegółowych zasad finansowania inwestycji z budżetu państwa. Trzeba również dodatkowo założyć, że większość inwestycji budowlanych finansowanych ze środków budżetów samorządowych - mimo że formalnie rozporządzenie ich nie dotyczy - będzie przygotowywana do realizacji według przepisów tego rozporządzenia. Zapewnia to poprawność realizacji i finansowania tych inwestycji. Inwestycje budowlane finansowane ze środków pozabudżetowych (sektor niepubliczny) nie są również objęte przepisami tego rozporządzenia, jednak ich planowanie jest związane z efektywnością ekonomiczną, związaną z koniecznością obliczenia planowanego kosztu, czyli wartości kosztorysowej inwestycji. Wszystkie grupy inwestorów - państwowi, samorządowi oraz prywatni - muszą (lub powinni) szacować wartość kosztorysową planowanej inwestycji na bazie bieżących rynkowych informacji cenowych, zarówno z zakresu robót budowlanych, jak i pozostałych grup kosztów, określających łączny koszt inwestycji.
SEKOCENBUD
Sekocenbud
Sekocenbud
Sekocenbud
Sekocenbud
 
Strona główna » Biuletyny cen robót zagregowanych

linki :

Norma PRO  Norma STANDARD   Norma Expert   Zuzia 10   Programy kosztorysowe Sekocenbud

Projekt i wykonanie @ TiM